"יהי רצון מלפניך ה' אלהינו ואלהי אבותינו שיעלו לרצון מזמורי תהלים אלו שקראנו לפניך היום, ויתקבלו לפניך כאילו אמרם דוד המלך עבדך משיחך ע"ה. ועשה למען שמותיך הקדושים הכתובים בהם והרמוזים והמצורפים בהם ותקבל ברחמים וברצון את תפילתנו ובקשתינו ותבוא לפניך תחינתנו ותחוס ותחמול ותרחם על עבדך בן אמתך גלעד בן אביבה שליט ותושיע אותו בישועה ורחמים יחד עם כל השבויים והאסירים מעמך ישראל. "מוציא אסירים בכושרות הוא יפדהו מידי שוביו ויוציאהו מעבדות לחירות ומשעבוד לגאולה ומאפילה לאורה וירפאהו רפואה שלימה, רפואת הנפש ורפואת הגוף ויאמץ את רוחו וירבה את כוחו ויאזרהו בשמחה ובגילה, אז יתחזק ויתרפא והייתה לו שמחת עולם. "וזכות תפילת רבים וצעקתם ונאקתם, המעתירים בעדו בכל אתר ואתר, תעמוד לו ולהם למגן וצינה ולפדותו מבית שביו. ויקרע רוע גזר דינו ויקראו לפניו יתברך כל זכויותיו וכל אשר פעל ועשה למען עמנו ונחלתנו. ויקרע גזר דינו בזכות השם הקדוש הרמוז בראשי התיבות קבל רנת עמך שגבנו טהרנו נורא. ויקיים בו מקרא שכתוב: ויפדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה ושמחת עולם על ראשם ששון
ושמחה ישיגו ונסו יגון ואנחה. במהרה בימנו. אמן
The text is available on Maariv NRG and on the Rabbinical Council of America websites.
Meanwhile, I echo Treppenwitz' sentiments.
1 comment:
In the case of a hostage why not Perek 59?
Post a Comment